Szukaj na stronie
pewiczanka
telefon alarmowy 994
polski deutsch english
slajd
przycisk przycisk przycisk

Jak przepisać umowę?

Jeżeli zakupili Państwo lub sprzedali nieruchomość, która obsługiwana była przez nasze Przedsiębiorstwo w zakresie dostaw wody i/lub odbioru ścieków, należy przepisać umowę o dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków na nowego właściciela nieruchomości.

W TYM CELU NALEŻY:

  1. Zgromadzić poniższe dokumenty i udać się do Biura Obsługi Klienta (BOK), ul.  Poznańska 49, w Koninie:

    w przypadku osób fizycznych:
    • wypełniony Wniosek o zawarcie umowy - Formularz można pobrać ze strony internetowej (pobierz formularz) lub otrzymać w BOK-u i wypełnić go na miejscu
    • tytuł prawny nabycia nieruchomości (Akt notarialny/ Wypis z Księgi Wieczystej/ Postanowienie sądowe)
    • protokół zdawczo-odbiorczy, zawierający dane: adres nabytej/ sprzedanej nieruchomości, datę przejęcia/ przekazania nieruchomości, numer wodomierza, stan wodomierza lub oświadczenie o kontynuacji rozliczeń - w przypadku braku protokołu zdawczo-odbiorczego
    • dowód osobisty

    w przypadku osób prawnych - podmiotów gospodarczych

    • wypełniony Wniosek o zawarcie umowy - Formularz można pobrać ze strony internetowej (pobierz formularz) lub otrzymać w BOK-u i wypełnić go na miejscu
    • akt własności lub umowa kupna-sprzedaży lub umowa najmu
    • wypis z KRS-u lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
    • numer NIP
    • numer REGON
    • protokół zdawczo-odbiorczy, zawierający dane: adres nabytej/ sprzedanej nieruchomości, datę przejęcia/ przekazania nieruchomości, numer wodomierza, stan wodomierza lub oświadczenie o kontynuacji rozliczeń - w przypadku braku protokołu zdawczo-odbiorczego. Oświadczenie właściciela obiektu o przyjęciu zobowiązań wobec Przedsiębiorstwa w sytuacji powstania zadłużenia

    Godziny pracy BOK:

    poniedziałek:     8.00 - 16.00 

    wtorek - piątek: 7.00 - 15.00
     
  2. Pracownik BOK-u, po otrzymaniu powyższych dokumentów, przygotuje odpowiednią umowę dla nowego właściciela nieruchomości, która zostanie wysłana w terminie 14 dni od daty złożenia stosownych dokumentów. Poprzedni właściciel nieruchomości otrzyma fakturę końcową (rozliczeniową).
  3. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny
    BOK - 63 240 39 99.